У чому різниця між CPL та CPA?

Основна відмінність CPA та CPL у тому, що під час CPA рекламодавець отримує простого, анонімного користувача, у випадку в CPL це вже практично клієнт з більш конкретними даними.

Відмінності від CPL в результаті – у першому випадку клієнт отримує конкретну, оформлену заявку з даними, а у випадку CPA тарифікується реклама з оплатою за дію, яка може бути анонімною і не мати матеріального носія (тільки результат – купівлю товару, наприклад).

CPA буває декількох видів: CPL — плата за контакти користувача, CPI — плата за встановлення програм, CPO – Плата за замовлення, CPS – Плата за продаж, CPV – Плата за відвідування цільової сторінки. CPM – плата за 1000 показів.

Рекламодавець сплачує по суті за випадковий трафік. CPM-реклама використовується в основному не для продажу, а для підвищення впізнаваності бренду, створення іміджу продукту чи компанії у ЗМІ та соцмережах. CPA (cost per acquisition), як і CPC, означає ціну за дію користувача.