Навіщо потрібні торгові посередники?

Використання посередників пояснюється в основному їхньою неперевершеною ефективністю у забезпеченні широкої доступності товару та доведення його до цільових ринків. Завдяки своїм контактам, досвіду, спеціалізації та розмаху діяльності посередники пропонують фірмі більше, що вона зазвичай може зробити поодинці.

Торгові посередники – фірми, що займаються купівлею та перепродажем товарів або послуги власним коштом, а також надають допомогу в процесі, що полягає в тому, що виробник передає всі права на володіння товаром або послугою кінцевого виробника [4].

Посередник укладає угоди на користь замовника чи надає інші послуги, наприклад, представляє інтереси замовника на переговорах, але договір не підписує. Посередник може укладати угоди від імені замовника за дорученням, а може від імені без довіреності. Але він завжди працює за рахунок замовника.