Чим погана коробка ДСГ?

Диски зчеплення дуже різко стуляються і машину смикає. Другий відомий недолік – вібрація при старті, брязкіт, скрегіт та інші сторонні шуми під час зміни швидкостей. Головна причина некоректної роботи семиступінчастої трансмісії – її «сухе» зчеплення.

Самим проблемним роботом від VAG вважається 7-ступінчастий DSG DQ200 із подвійним сухим зчепленням. Він має спрощену та здешевлену конструкцію, призначену для передачі відносно невеликого моменту, що крутить, повідомляє zr.ru.

Якщо підсумувати, то DSG не любить постійну роботу зчеплення та часту зміну передач. Це стосується їзди в пробках, часті старти та розгони призводять до перегріву та подальшого зносу зчеплення.

Передчасне знос дводискового зчеплення на DSG – поширене явище, здатне завдати маси незручностей. За даними автолюбителів і різних сторонніх СТО, перші неполадки в роботі вузла можуть початися вже на 60 – 80 тисячах кілометрів, і лише одиниці без проблем доїжджають до 150 000 км.