для організацій роздрібної торгівлі, включаючи ринки – 15% від відпускної ціни виробника продовольчих товарів чи оптової ціни; для організацій громадського живлення – 15% від відпускної ціни виробника продовольчих товарів чи оптової ціни.
Націнка на соціально значущі продукти харчування не повинна перевищувати 10%
Глава Мінпромторгу Віктор Євтухов, на слова якого посилаються «Моли», повідомив про те, що на сьогоднішній день націнка на продукти, які входять до соціального кошика, не перевищує 15–16%.
– 45 відсотків від собівартості виробництва; для переробників – 15 відсотків від відпускної ціни виробника сировини; для оптовиків – 10 відсотків від відпускної ціни виробника; для роздрібних компаній, включаючи ринки, організацій громадського харчування – 15 відсотків ціни виробника чи оптовика.