Як закінчити лист клієнту?

Що має бути відображено у фіналі ділового листа

  1. Будемо раді співпрацювати з Вами!
  2. Сподіваємось на плідну співпрацю!
  3. Звертайтеся у разі виникнення питань. …
  4. Будемо раді бачити Вас серед наших партнерів!
  5. Якщо виникли запитання, напишіть або зателефонуйте. …
  6. Сподіваємося, що наша співпраця буде продуктивною.

Найбільш універсальними є такі заключні фрази, як 'З повагою', 'Усього найкращого', 'З найкращими побажаннями'. Їх допустимо використовувати у будь-якій ситуації та у будь-якому листі.

Важливо розуміти, що якщо ви адресуєте лист звернення до керівника, воно повинно бути чемним і оформленим відповідно до субординації. Наприклад, якщо звернення ви почали зі слова: "Шановний …", то й закінчити лист необхідно фразою: "З повагою…".