Як повернути виріб Санлайт?

Якщо у Вас претензія до якості товару, Вам необхідно: Знайдіть у будь-який магазин SUNLIGHT з виробом, біркою, чеком (не є обов'язковим, якщо у клієнта є інші документи, що підтверджують покупку) та паспортом. Заповніть заяву із зазначенням видів дефектів та своїх вимог.

Відповідно до Закону РФ від 07. 12. 1992 «Про захист прав споживачів» № 2300-1, ювелірні вироби входять до Переліку товарів належної якості, які не підлягають поверненню. Якщо ви купили обручку або сережки, а потім зрозуміли, що вони вам не підходять, не можна оформити повернення навіть у перші 14 днів.

Ми викуповуємо вироби із золота та срібла за актуальними цінами міжнародної біржі дорогоцінних металів. Подаруйте набридлим прикрасам із золота друге життя! Обміняйте застарілий, зламаний або непарний виріб на нове та модне в гіпермаркетах SUNLIGHT.

Покупець має право відмовитися від Товару в будь-який момент до його передачі, а після здійснення обміну або повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки. Якщо оплата провадилася за допомогою банківської картки, повернення коштів можливе лише на рахунок цієї банківської картки.