Представник – людина, яка висловлює офіційну точку зору організації у зовнішньому оточенні. Представники інформують пресу, уряд про плани компанії, її політику, цілі, а також способи їх досягнення.
Як і багато інших авторів, Мінцберг вважає ці ролі найважливішою частиною управлінської діяльності, оскільки вони стосуються ухвалення рішень. Чотири ролі, включені в цю категорію, засновані на різних типах рішень – ініціатор, усунення проблем, розподільник ресурсів і провідний переговори.
Менеджер виконує роль консультант команд, пропонуючи можливі рішення проблеми. Він допомагає встановити необхідний час для вирішення проблеми та консультує про спрямування та оцінку успіхів у процесі вирішення завдань.
Гуру менеджменту, Генрі Мінцберг, виділив 10 управлінських ролей, кожній з яких відповідає певні особистісні настанови. Кожному менеджеру властива та чи інша роль, а часто – кілька ролей, які він грає залежно від конкретної ситуації.