Як може прогоріти поршень?

Аналіз різних пошкоджень поршнів показує, що всі причини дефектів і поломок поділяються на чотири групи: порушення охолодження, недолік мастила, надмірно висока термосилова дія з боку газів у камері згоряння та механічні проблеми.

Першою і найвірогіднішою причиною прогорання поршня є те, що ллє форсунка. Простіше кажучи, вона подає більше палива, ніж допустимо виробником. У результаті доводиться працювати з більшим обсягом горіння та полум'я, ніж дозволено. Ця історія супроводжується характерним «тахкаючим» звуком.

При роботі двигуна поршні можуть ламатися від впливу сили або внаслідок втомного зламу. Поломка від впливу сили (рис. 1) завжди викликається стороннім тілом, що стикається з поршнем під час роботи двигуна. Іншорідними тілами можуть бути частини шатуна, колінчастого валу, клапанів, що відламалися тощо.