У чому відмінність організатора від координатора?

Організатор та координатор – це різні поняття. Організатор – це вся робота до заходу, координатор – це робота у день заходу.Організатор та координатор – це різні поняття. Організатор – це вся робота до заходу, координатор – це робота у день заходу.

Організатор = вся весілля. Координатор працює тільки в день весілля. А вся організація, вибори та домовленості лежать на молодятах. Так, координатор зустрічається з парою за кілька днів до свята, але тільки щоб отримати всю потрібну для нього інформацію: таймінг, списки підрядників і т.д.

Координатор контролює розстановку та сервірування столів на банкеті, розташування гостьових карток та планів розсаджування. Розставляє подаровані квіти. Слідкує, щоб виконавці, присутні на весіллі (відеографи, фотографи та ін.) були нагодовані згідно з домовленістю з рестораном.

Основним завданням організатора весіль є зняття з молодят клопоту і нервування, пов'язаних з підготовкою до весілля. Ця людина чи агенція бере під ключ організацію всього заходу: від вибору майданчика до контролю за проведенням урочистостей.