У чому різниця між Оффером та Утп?

УТП — це постійна та унікальна відмінність вашого бізнесу від конкурентів. Оффер – Це вигідна пропозиція для клієнтів, яка може повторюватися у конкурентів. У УТП робиться наголос на тому, чому ваш бізнес кращий за інших. Вигода для клієнта тут теж фігурує, але не так яскраво. May 11, 2021

УТП (унікальна торгова пропозиція) – Це те, що у компанії є завжди. Оффер – тимчасова пропозиція. У оффера є дедлайн. Ви, напевно, знайомі з формулою ODC: offer, deadline, call to action — оффер, Дедлайн, заклик до дії.

Оффер і акція по суті позначають те саме. Це обмежена за часом пропозиція, яка дозволяє покупцеві здійснити найбільш вигідну покупку, отримати більше звичайного.

Оффер – Це комерційна пропозиція, в якій детально описано, в чому полягає цінність придбання товару або послуги компанії для цільового сегмента чи конкретного покупця. По суті оффер – це обіцянки, які компанія дає своїм потенційним клієнтам. Він має бути чітко сформульований у 2-5 реченнях.