У чому полягає теорія Виготського?

З. Виготський писав, кожна психічна функція народжується двічі: спочатку як функція розділена між дитиною і дорослим і вдруге, коли стає внутрішньої функцією. Цей процес перетворення психічної функції дорослого на психічну функцію дитини називається інтеріоризацією.

Суть культурноісторичної концепції Виготського полягає в тому, що вчений вважає за необхідне принципово розрізняти нижчі та вищі психологічні функції, що безпосередньо впливають на поведінку людини. Виготський підкреслював, що, цитуємо, «свідомість визначає життя, але воно саме виникає із життя».

Виготський розробив нову теорію аномального розвитку дитини, де нині базується дефектологія Мета цієї науки соціалізація особливих дітей із дефектом, а чи не вивчення самого дефекту.