Скільки років банк зберігає витяги?

Зберігати банківські виписки, розрахункові документи, коріння використаних чеків (чекових книжок) необхідно не менше п'яти років (ч. 1 ст. 29 Закону від 6 грудня 2011 р. № 402-ФЗ, ст.

Так, для документів про відкриття, закриття, стан, оплату поточних, розрахункових, бюджетних рахунків термін зберігання встановлено п'ять років, а для договорів банківського рахунку – п'ять років після закінчення строку дії договору (ст. ст. 257, 259 цього Переліку).

50 календарних років повинен зберігатися документ, оформлений після 2003 року, 75 років – Оформлений до 2003 року. Термін зберігання з позначкою «ЕПК» означає, що після його закінчення документ може бути відібрано на постійне зберігання.

Відповідь: Документи, що підписуються електронно-цифровим підписом, допускається зберігати в електронному вигляді. Тобто якщо документообіг з банком налагоджений електронними каналами зв'язку, виписки можна, можливо зберігати в електронному вигляді.