Що за професія рекламник?

Рекламник – це людина, яка працює з головним інструментом маркетингу – рекламними технологіями. А маркетинг – це процес просування товару чи послуги від продавця до покупця. Таким чином, фахівець займається вибором рекламних технологій, плануванням кампаній та формуванням лояльності цільової аудиторії. Mar 26, 2021

Що має вміти нормальний рекламник

  • Знати в цілому теорію маркетингу та вміти використовувати весь набір рекламних і рекламних термінів: цільова група, УТП, 4P, GRP, CPP, CPT і так далі тощо. …
  • Вміти розробити план та бюджет стандартної рекламної кампанії для B2B та B2C ринку.
  • Вміти сформувати медіаплан.

Середній заробіток, запропонований у Москві досвідченим менеджерам із реклами, становить 40-80 тисяч рублів. Вакансії Санкт-Петербурга обіцяють дохід близько 30-50 тис. рублів на місяць. У Новосибірську та Челябінську менеджери з реклами можуть розраховувати на середню зарплату у розмірі 25-35 тисяч рублів.

Рекламний агент – спеціаліст з продажу рекламних площ або рекламного часу. PR-менеджер – це спеціаліст, який відповідає за створення та підтримку сприятливого іміджу фірми або конкретної торгової марки, що належить цій фірмі.