Що включає ребрендинг?

Ребрендинг (англ. rebranding) – активна маркетингова стратегія; включає комплекс заходів щодо зміни (як компанії, так і виробленого нею товару), або його складових: логотипу, слогана, візуального оформлення, зі зміною позиціонування. Проводиться у руслі зміни концептуальної ідеології бренду.

Що таке ребрендинг Він включає в себе оновлення фірмового стилю, позиціонування та способів взаємодії з аудиторією. При цьому деякі риси старого образу повинні залишатися незмінними, інакше покупці перестануть асоціювати оновлений бренд зі звичним їм продуктом.

Ребрендінг може бути незначним – змінили дизайн бренду, а може бути кардинальним – змінили назву, логотип та дизайн. Зазвичай ребрендинг потрібен при кардинальних змін у бізнесі.

Ребрендинг проводять, якщо компанії потрібна цілеспрямована зміна аудиторії. Наприклад, коли поточних споживачів замало досягнення бізнес-цілей, чи коли відбувається зміна поколінь. Для нового покоління старі прийоми та атрибути, швидше за все, будуть неактуальними.