У більш широкому значенні маркетинг – це комплексна дисципліна, яка включає у собі вміння аналізувати нішу та конкурентів, прогнозувати споживчий попит, вміло вибудовувати комунікації з цільовою аудиторією.
Маркетинг
- Аналіз ситуації над ринком.
- Дослідження потреб клієнтів у конкретній ніші.
- Аналіз конкурентів та цінової політики на ринку.
- Розробка нових продуктів.
- Формування асортименту та цінової політики компанії.
- Просування товарів та послуг онлайн та офлайн.
- Збільшення обсягів продажу.
- Сервісне обслуговування.
Функції маркетингу:
- Аналітична функція;
- Виробнича функція;
- Збутова функція (функція забезпечення продажу товарів);
- Функція управління та контролю.
Єдиним фундаментальним принципом маркетингусутністю цієї науки є ідея задоволення людських потреб. Основою діяльності будь-якої компанії, що існує на основному принципі маркетингу, є необхідність виробництва того, що необхідно ринку, що буде затребуване споживачем.