Що включає маркетинг?

У більш широкому значенні маркетинг – це комплексна дисципліна, яка включає у собі вміння аналізувати нішу та конкурентів, прогнозувати споживчий попит, вміло вибудовувати комунікації з цільовою аудиторією.

Маркетинг

  • Аналіз ситуації над ринком.
  • Дослідження потреб клієнтів у конкретній ніші.
  • Аналіз конкурентів та цінової політики на ринку.
  • Розробка нових продуктів.
  • Формування асортименту та цінової політики компанії.
  • Просування товарів та послуг онлайн та офлайн.
  • Збільшення обсягів продажу.
  • Сервісне обслуговування.

Функції маркетингу:

  • Аналітична функція;
  • Виробнича функція;
  • Збутова функція (функція забезпечення продажу товарів);
  • Функція управління та контролю.

Єдиним фундаментальним принципом маркетингусутністю цієї науки є ідея задоволення людських потреб. Основою діяльності будь-якої компанії, що існує на основному принципі маркетингу, є необхідність виробництва того, що необхідно ринку, що буде затребуване споживачем.