Що входить у бренд-менеджмент?

Брендменеджмент – управління репутацією компанії, спрямоване на створення, підтримання та покращення сприйняття цільової аудиторією продуктів, послуг та бренду. Правильне управління брендом знижує витрати, підвищує лояльність клієнтів та забезпечує зростання впізнаваності компанії на ринку.

Управління брендом передбачає:

  • створення бренду;
  • створення та управління комунікаціями бренду
  • репозиціонування бренду;
  • оновлення та зміна бренду;
  • адаптацію до змінних умов;
  • просування бренду у маркетинговому каналі;
  • просування бренду та його закріплення у свідомості споживачів;

Брендінг – це комплексний процес зі створення та просування бренду. Мета брендингу – створення позитивного іміджу. компанії на ринку. До складу брендингу входить: логотип, фірмовий дизайн, слоган, місія, шрифт, кольорова гама, фотографії чи ілюстрації, а також талісман чи герой для кожного сегмента ЦА.