Можна назвати такі основні обов'язки організатора заходів: Розробка концепції, написання основного, резервного сценаріїв, генерація нових ідей, пошук шляхів їхнього найкращого втілення. Упорядкування кошторисів, обчислення витрат, необхідні організації, проведення заходи.Jul 22, 2019
Організатор (Event-менеджер) займається підготовкою свят та різних урочистостей. Менеджер відповідає за розробку детального плану проведення заходи, взаємодія з персоналом, гостями та іншими фахівцями Високий попит на професію з'явився нещодавно.
Найважливіша якість організатора: результати опитування event-експертів
- Грамотне керування
- Стресостійкість
- Лідерські якості
- Організаторські здібності
- Вміння керувати проектами
- Комунікативні навички
- Вміння співпрацювати
- Навички спілкування
Ми зібрали 10 якостей, які найчастіше радять розвивати досвідчені еvent-менеджери.
- Комунікабельність …
- Гнучкість …
- Енергійність …
- Лідерство …
- Креативність та інновації.
- Увага до деталей …
- Навички тайм-менеджменту …
- Ентузіазм та любов до своєї справи