Що входить до обов'язків організатора заходів?

Можна назвати такі основні обов'язки організатора заходів: Розробка концепції, написання основного, резервного сценаріїв, генерація нових ідей, пошук шляхів їхнього найкращого втілення. Упорядкування кошторисів, обчислення витрат, необхідні організації, проведення заходи.Jul 22, 2019

Організатор (Event-менеджер) займається підготовкою свят та різних урочистостей. Менеджер відповідає за розробку детального плану проведення заходи, взаємодія з персоналом, гостями та іншими фахівцями Високий попит на професію з'явився нещодавно.

Найважливіша якість організатора: результати опитування event-експертів

  • Грамотне керування
  • Стресостійкість
  • Лідерські якості
  • Організаторські здібності
  • Вміння керувати проектами
  • Комунікативні навички
  • Вміння співпрацювати
  • Навички спілкування

Ми зібрали 10 якостей, які найчастіше радять розвивати досвідчені еvent-менеджери.

  • Комунікабельність …
  • Гнучкість …
  • Енергійність …
  • Лідерство …
  • Креативність та інновації.
  • Увага до деталей …
  • Навички тайм-менеджменту …
  • Ентузіазм та любов до своєї справи