Що таке стратегія в Інстаграмі?

Маркетингова стратегія Інстаграм*-акаунта – це бізнес-план, завдання якого зробити просування рентабельним. Якою вона буде – залежить від типу облікового запису. У статті розглянемо різні види стратегій в Інстаграмі. Всі їх поєднує специфіка соцмережі.

Етапи розробки стратегії для Instagram акаунту

  1. Позиціювання. Для початку дізнайтеся, хто ви, і якими ви хочете бачити себе в Instagram. …
  2. Цільова аудиторія. Визначте хто ваша цільова аудиторія. …
  3. Передплатники. Вирішіть, скільки передплатників прийнятно для вашого сегмента. …
  4. Контент. …
  5. Час та частота публікацій.

Стратегія дозволить вам зрозуміти які методи просування будуть працювати для вас, а які ні, з якою швидкістю ви рухаєтеся, дозволить розпланувати бюджети на просування, побачити які потужності вам потрібнічітко спланувати витрати на місяць, квартал, рік.

Контентстратегія — документ з аналізом цільової аудиторії та конкурентів, унікальною торговою пропозицією та контентпланом.