Маркетингова стратегія Інстаграм*-акаунта – це бізнес-план, завдання якого зробити просування рентабельним. Якою вона буде – залежить від типу облікового запису. У статті розглянемо різні види стратегій в Інстаграмі. Всі їх поєднує специфіка соцмережі.
Етапи розробки стратегії для Instagram акаунту
- Позиціювання. Для початку дізнайтеся, хто ви, і якими ви хочете бачити себе в Instagram. …
- Цільова аудиторія. Визначте хто ваша цільова аудиторія. …
- Передплатники. Вирішіть, скільки передплатників прийнятно для вашого сегмента. …
- Контент. …
- Час та частота публікацій.
Стратегія дозволить вам зрозуміти які методи просування будуть працювати для вас, а які ні, з якою швидкістю ви рухаєтеся, дозволить розпланувати бюджети на просування, побачити які потужності вам потрібнічітко спланувати витрати на місяць, квартал, рік.
Контент–стратегія — документ з аналізом цільової аудиторії та конкурентів, унікальною торговою пропозицією та контентпланом.