Якщо ви так і не змогли вирішити питання з продавцем, то не пізніше ніж за 30 календарних днів з моменту відкриття диспуту ви можете передати його до Служби підтримки eBay – у Центрі вирішення конфліктів натисніть посилання Передайте диспут до Служби підтримки клієнтів eBay.
Що робити? Якщо ви виявили, що товар не відповідає опису на сайті протягом 20 днів з дати доставки повідомте про це продавцю. Споживач має право відмовитися від товару та вимагати повернення сплаченої суми, а також відшкодування збитків (за потреби) у повному обсязі (п. 1 ст.
Функція Повідомити про зловживання (Report a buyer) доступна як у списку Проданих товарів у розділі Мій eBay, і у Центрі вирішення конфліктів.
Повернення товару
- Знайти товар у Мій eBay у розділі Історія покупок і виберіть Повернути цей товар у меню Додаткові дії.
- Виберіть причину повернення. …
- Ви можете завантажити фотографії, якщо вони допоможуть підтвердити стан придбаного та отриманого товару.