Що робити, якщо з eBay прийшов не той товар?

Якщо ви так і не змогли вирішити питання з продавцем, то не пізніше ніж за 30 календарних днів з моменту відкриття диспуту ви можете передати його до Служби підтримки eBay – у Центрі вирішення конфліктів натисніть посилання Передайте диспут до Служби підтримки клієнтів eBay.

Що робити? Якщо ви виявили, що товар не відповідає опису на сайті протягом 20 днів з дати доставки повідомте про це продавцю. Споживач має право відмовитися від товару та вимагати повернення сплаченої суми, а також відшкодування збитків (за потреби) у повному обсязі (п. 1 ст.

Функція Повідомити про зловживання (Report a buyer) доступна як у списку Проданих товарів у розділі Мій eBay, і у Центрі вирішення конфліктів.

Повернення товару

  1. Знайти товар у Мій eBay у розділі Історія покупок і виберіть Повернути цей товар у меню Додаткові дії.
  2. Виберіть причину повернення. …
  3. Ви можете завантажити фотографії, якщо вони допоможуть підтвердити стан придбаного та отриманого товару.