Що робити, якщо не встиг забрати посилку з П'ятірочки?

Термін зберігання замовлень – 7 днів з моменту надходження до пункту видачі або постамату. У разі потреби, ви можете самостійно продовжити термін зберігання замовлення на 2 дні в Особистому кабінеті на сайті fivepost.ru або в мобільному додатку 5Post (App Store, Google Play, AppGallery).

Термін зберігання замовлення у постаматі П'ятірочки (5Post) складає 7 днів з моменту, коли замовлення надійде до пункту видачі. Якщо протягом цього часу ви не зможете забрати замовлення, він буде відправлений складу, а потім назад відправнику.

Після закінчення термінів зберігання відправлення пересилають на зворотну адресу за рахунок відправника. Якщо відправник не забирає повернутий лист або посилку, Воно вважається незатребуваним, зберігається 6 місяців, після чого знищується.

Що робити, якщо я не встиг отримати посилку протягом 3 днів? Після закінчення терміну зберігання у поштоматі ваша посилка буде передано до найближчого відділення зв'язку. Ви отримаєте SMS повідомлення, що містить індекс відділення зв'язку. Посилання необхідно буде забрати протягом 15-30 днів.