До обов'язків секретаря входить перегляд пошти, відбір необхідної кореспонденції, відповіді на стандартні запити, індивідуальний підхід до відвідувачів, телефонні переговори, контроль за виконанням завдань. Освіта, необхідна для зайняття посади, – курси секретарів.
Повинен знати: постанови, розпорядження, накази та інші керівні матеріали та нормативні документи щодо діяльності підприємства та ведення діловодства; структуру та керівний склад підприємства та його підрозділів; організацію діловодства; методи оформлення та обробки документів; архівна справа.
Професійні обов'язки секретаря включають:
- Ведення документообігу, сортування вхідної та вихідної документації;
- Підготовку матеріалів для засідань чи ухвалення управлінських рішень;
- Планування ділових зустрічей та переговорів;
- Документування виступів, дебатів, судових засідань, ділових нарад;
Виконавчість, володіння комп'ютером, знання іноземних мов, діловодства, основ документообігу тощо. буд. Вміння планувати, складати графік робочого дня, організовувати та готувати різноманітні заходи, ініціативність.