Що належить до обов'язків секретаря?

До обов'язків секретаря входить перегляд пошти, відбір необхідної кореспонденції, відповіді на стандартні запити, індивідуальний підхід до відвідувачів, телефонні переговори, контроль за виконанням завдань. Освіта, необхідна для зайняття посади, – курси секретарів.

Повинен знати: постанови, розпорядження, накази та інші керівні матеріали та нормативні документи щодо діяльності підприємства та ведення діловодства; структуру та керівний склад підприємства та його підрозділів; організацію діловодства; методи оформлення та обробки документів; архівна справа.

Професійні обов'язки секретаря включають:

  • Ведення документообігу, сортування вхідної та вихідної документації;
  • Підготовку матеріалів для засідань чи ухвалення управлінських рішень;
  • Планування ділових зустрічей та переговорів;
  • Документування виступів, дебатів, судових засідань, ділових нарад;

Виконавчість, володіння комп'ютером, знання іноземних мов, діловодства, основ документообігу тощо. буд. Вміння планувати, складати графік робочого дня, організовувати та готувати різноманітні заходи, ініціативність.