Ком'юніті допомагає налагодити спілкування з клієнтами, розповісти про філософію бренду та збільшити лояльну аудиторію.Feb 1, 2022
7 порад для створення потужних ком'юніті
- Зробіть вашу спільноту демократичною. …
- Опікайте, що вже й так під наглядом. …
- Сфокусуйтесь на спільних інтересах. …
- Максимізуйте доступ. …
- Забийте на метрики та марнославство. …
- Приділіть частину часу, щоб допомогти іншим. …
- Будьте ініціативним та персоналізованим.
Головна задача бренду з точки зору бізнесу — створити додаткову, нематеріальну цінність продукту і, в результаті, збільшити його вартість. Бренд дозволяє нівелювати значення ціни, вивести конкуренцію якісно новий рівень. В ідеалі, бренд стає значним ресурсом підприємства.
Ком'юніті-менеджмент – це цілеспрямоване створення згуртованої та лояльної спільноти, де люди об'єднуються навколо якоїсь ідеї, бренду чи продукту. Вони беруть участь там добровільно і за збігом цінностей, бачать у цьому собі сенс.