Куди звертатися зі скаргою на перевізника?

Звертатися потрібно в Міністерство транспорту до відділу роботи зі зверненнями громадян. Найкраще писати скарги до територіального підрозділу — Департаменту транспорту та розвитку дорожньо-транспортної інфраструктури.

Міністерство транспорту За підозри на нелегальність конкретного перевізника звертатися потрібно саме до цього органу. При порушенні Правил щодо перевезенні у громадському транспорті звертатися слід у «Департамент зв'язку та транспорту».

Куди скаржитися на проблеми Звернення можна направити до ЦКУ «Організатор перевезень», яке відповідає за транспортну реформу. Можна також написати листа безпосередньо до комітету з транспорту через електронну приймальню. У зверненні краще утриматися від нецензурної лексики: це надає чиновникам право не відповідати.

Якщо ви стали свідком грубого порушення водієм транспортного засобу правил дорожнього руху, необхідно повідомити про це телефоном 112, а також розмістити матеріали та звернення на офіційному сайті ДІБДР», — підкреслили у відомстві.