Для чого потрібні мережі CPA?

СРА-мережі (від англ. cost per action «оплата за дію») – це інтернет-майданчики, де рекламодавці та вебмайстри (арбітражники) домовляються про співпрацю. Перші хочуть, щоб на їхній сайт прийшли нові відвідувачі та вчинили дію: заповнили анкету, залишили заявку, купили товар.

CPA (Від англ. Cost per action) – модель оплати інтернет-реклами, при якій оплачуються не покази або кліки, а певна конкретна дія, вчинена клієнтом на сайті рекламодавця (наприклад, оформлення замовлення).

CPAмережа — майданчик, де зустрічаються рекламодавець, тобто продавець, і веб-майстер, тобто партнер. CPA – Скорочення від Cost Per Action, тобто «оплата за дію». Рекламодавці-компанії надають послуги чи продають товари, а веб-майстри наводять продавцям людей, тобто рекламують їх.