Для чого, на вашу думку, потрібна Служба підтримки користувачів?

Функції техпідтримки Завдання підтримки приймати звернення клієнтів, у яких виникають проблеми, фіксувати їх та вирішувати (у момент звернення або після – відповідно до угоди про рівень сервісу – SLA). May 14, 2018

Підтримка Яндекса займається техзабезпеченням усієї компанії: видає співробітникам обладнання та доступи, усуває технічні проблеми, організує відеозв'язок для заходів та переговорів тощо.

Відповідь 1) Служба підтримки потрібна для того, щоб постійно розвивати та покращувати якість послуг, що надаються. Служба підтримки повинна давати коректну, швидку відповідь на будь-яке звернення користувача.

Підтримка клієнтів є життєво важливим елементом бізнесу у будь-якій галузі — саме так ви вирішуєте питання та проблеми для того, щоб покупці продовжували користуватися вашим продуктом чи послугою. Однак багато клієнти не люблять звертатися до служби підтримки.