Зараз вебінари частіше проводяться в хмарних системах, для яких потрібне лише підключення до інтернету. У вебінарній кімнаті користувач бачить невелике вікно з відеотрансляцією особи ведучого, великий екран для презентації та чат, в якому можна спілкуватися з іншими учасниками та запитувати доповідача.
Найпростіший спосіб безкоштовно провести вебінар – використовувати платформу для потокової передачі у прямому ефірі, наприклад, Facebook Live або YouTube Live. Переваги включають простоту використання, майже необмежену кількість учасників і простий маркетинг заходів.
10 каналів для залучення аудиторії Чек-лист: як просунути вебінар…Щоб зібрати більше реєстрацій, починайте працювати з аудиторією цих каналів за два-три тижні до заходу.
- Сайт/блог …
- Електронна розсилка …
- Соціальні мережі …
- Форуми …
- Підкасти …
- Відеоролики …
- Пошукові системи